بازاريابي اينترنتي و سئو

10 درس جستجوگرها از يك دهه از تمرين

اين سال من از يك دهه از عمل جستجوگرها حرفه اي است كه ارائه خدمات SEO جشن مي گيرند. من مي خواهم براي به اشتراك گذاشتن مهم ترين درس از هر سال است.

سال اول (2004 - 2005)

هنگامي كه همه به دنبال پايين بر شما دليل اين كه شما يك مبتدي هستيد، پيدا كردن افراد به نگاه كردن در جايي ديگر.

من در جستجوگرها 10 سال پيش در آلمان آغاز شده است. به عنوان يك توسعه دهنده وب سابق، شما مي خواهم فرض كنيم كه از آن سخت بود براي من به رفتن. اين درست تا حدي اما من هم با بسياري از چيزهاي تلاش. حداقل در آلمان - آن روزها روزهاي بودند كه منابع بسياري براي كمك به شما ساخت تا خود را از دانش پايه به سرعت وجود ندارد. من مي خواستم براي خريد يك كتاب در جستجوگرها و هيچ كدام در آلمان وجود دارد.

نزديكترين چيز به يك كتاب در جستجوگرها در آلمان گوگل انجمن بيشتر شبيه به يك راهنماي براي جستجوگران پيشرفته و يا برنامه نويسان بود.

بود يك فصل برخورد با موضوعات مربوط به بهينه سازي موتورهاي جستجو وجود دارد و من فكر مي كنم مدت SEO شد حتي در آن ذكر نشده است. هيچ وبلاگ SEO آلمان هنوز وجود دارد. وبلاگ ها هنوز هم جديد و براق بود. ما برخي از انجمن ها جستجوگرها تاسيس در حال حاضر اما جو بود بسيار خوب وجود ندارد.

چند انجمن گفتگوي تجارت كه مخفي شده بودند خود دانش براي حفظ يك مزيت رقابتي وجود دارد. ديگران تقريبا به جديد و به عنوان clueless خودم اما با اين حال بي ادب و اغلب تهاجمي بود. هنگامي كه شما اين سوال اشتباه پرسيد، شما فقط مردم به شما هم زدن كردم. من به سرعت متوجه شدم كه آن را به سختي مي جايي براي من باشد. كه چگونه من كشف رند Fishkin و برخي از بچه هاي ديگر كه هنوز هستند و يا بيش از هميشه به خوبي براي مشاوره و منابع خود شناخته شده است.

سال دوم (2005 - 2006)

شما مي توانيد رو به ستاره شدن بيش از شب، اما به ماندن در بالاي است بسيار سخت تر.

جام مقدس از پزشكان SEO آلمان به خود اثبات پشت در آن روزها بود براي مدت آلماني براي "بهينه سازي موتور جستجو" ("suchmachinenoptimierung") رتبه. من سعي كردم كه با نوشتن يك سلسله مقالات براي مجله اينترنتي مستقل اما محبوب در فرهنگ و تكنولوژي و رتبه بالا 20 (من فكر مي كنم # 14 بالاترين بود) با آن را كاملا سريع فقط به درك كه هيچ چيز اتفاق افتاده است.

هيچ كس مي خواست به كار با من و يا چيزي. من تصميم گرفتم به هدف كمي پايين تر اما مشخص تر. بنابراين من بهينه سازي سايت خود من براي "بهينه ساز موتور جستجو" رتبه بندي به جاي آن، عبارت عمدتا توسط هر كس ديگري براي بودن بيش از حد "كوچك" استفاده كنه. من قصد راه اندازي يك آژانس بنابراين من كاملا با منجر از آن يك راضي بود. من دو يا سه هر هفته پس از من در # 1 رتبه كردم.

"يك روز يك روزنامه نگار از بزرگترين هفته اقتصادي آلمان به من كه راه يافت و از او پرسيد با من گفتگو."

ما براي تقريبا يك ساعت صحبت كرديم و چند هفته بعد من در يك مجله به طور گسترده اي به عنوان خوانده شده كه مردم كسب و كار علاقه بود برجسته شد. مقاله با جمله آغاز شده: "و Tadeusz Szewczyk پاك در راه است." سيل مشتريان بالقوه فرستاده و من به نام به طوري كه من غرق بود و حتي نمي تواند به همه آنها ارسال پيشنهادات مناسب. بسياري از آنها فقط كنجكاو بود و حتي نمي همكاري با من براي واقعي اما با اين وجود از آن زمان به بعد من در حال حاضر در صنعت جوانه زدن تاسيس شد.

تلاش براي بدست آوردن تمام كساني كه مشتريان فقط منجر به بيش از حد بسياري از تلاش بي علاقگي به طوري كه بيشتر كار نمي كند. من تا به حال به دست آوردن مشتريان راه سخت دوباره پس از آن. حداقل من نيست كه صيقلي انجمن وب مستر براي پيدا كردن 300-يورو-در-پروژه مشتريان ديگر پس از آن # 1 رتبه بندي و مقاله.

سال سوم (2006 - 2007)

ارتباط با مردم مي تواند بسيار بيشتر از رتبه بندي عمومي در گوگل معنا.

وقتي كه من در جستجوگرها آغاز شده، من مؤمن شركت در رتبه بندي كلي در گوگل بود. در آن زمان كه فلسفه نيز تا حد بزرگتر از امروز كار كرده است. هنوز هم آن را تنها بخش كوچكي از يك استراتژي موفقيت طولاني مدت است. اين در مورد گرفتن بازديد كننده هاي جديد از گوگل و در نتيجه منجر كم كيفيت نيست. آخرين بازديد اولين بار كه زياد در مورد شما و يا آنچه شما دقيقا نمي خواهد در كسب و كار پر سود منجر نمي دانم. يكي از مشتريان ترين مدت طولاني من قادر به كار كردن با يك دوست از يك دوست بود.

"دوستان من براي اشاره تنها دوستان آنلاين بود. من هرگز حتي يك شانس به صحبت مي كنند به او تلفني، چه رسد به ديدار او شده بود."

با اين حال از طريق يك مشتري پيدا شده توسط وبلاگ نويسي مهمان من با او به مدت 5 سال در آنجا ماند. من اعتماد يك وبلاگ نويس محبوب آلماني نوشتن به زبان انگليسي براي مخاطبان جهاني به دست آورد. يكي از محبوب ترين وبلاگ ها در جهان آن زمان با توجه به Technorati - اين فيليپ Lenssen از گوگل Blogoscoped بود. من حتي نمي يك وبلاگ به زبان انگليسي در آن زمان داشته باشد. فيليپ نيز به من اجازه پرش شروع SEO من 2.0 وبلاگ همان سال با اجازه من مهمان پست در وبلاگ خود را دوباره.

سال چهارم (2007 - 2008)

مردم الهام بخش و كمك به خواهد آنها را درك و حمايت شما.

شور و شوق اوليه من است به دوستي آنلاين و بسياري از روابط متقابلا سودمند است كه زندگي حرفه اي من موجب شد. من بسيار روشنفكر و بيش فعال در سايت هاي اجتماعي اوايل بوده است به طوري كه من بسياري از مردم از صنعت بازاريابي اينترنتي جهاني "ملاقات". وبلاگ نويسان، كاربران قدرت رسانه هاي اجتماعي، و كارشناسان جستجوگرها انواع نوع به اندازه كافي به من به عنوان يكي از همتاي خود حتي اگر من حتي يك زبان مادري از زبان انگليسي نيست شرايط بودند.

"فرهنگ به اشتراك گذاري بود به عنوان بديهي نيست و سپس آن را به عنوان در حال حاضر. اكثر مردم رتبه خود و تنها خود ترويج جمع اوري شد."

در مقابل، من آينده در يك راه طبيعي با به اشتراك گذاشتن محتوا افراد ديگر و ارائه آن به سايت هاي اجتماعي قديمي مدرسه بود. من از ارتباط در مقياس گسترده و حتي به اصطلاح "رقباي" از من بود. همه كه فقط به افزايش ديد از خودم و محتواي خود من منجر شده است. من حتي نمي نياز به آن را به اشتراك بگذاريد، افراد ديگر انجام اگر چه من بود تاثير گذار بزرگ و يا چيزي نيست.

سال پنجم (2008 - 2009)

هنگامي كه آن را به ايجاد محتوا مي آيد، ثبات منجر به ديد و سخاوت مسري است.

پست هاي وبلاگ به طور منظم و ليست منابع بزرگ با بسياري از لينك هاي خروجي به من يك پديده وبلاگ نويسي در تو رفتگي در ديوار كوچك خسته كننده ساخته شده است. من كمك شده است به چند جوامع و نوشتن براي وبلاگ آژانس جستجوگرها از انگلستان است. آژانس و وبلاگ خود را اساسا غير موجود بودند كه من وجود دارد. اين فقط دو نفر و برخي از مترجمان آزاد شدند. من شروع به نوشتن براي آنها به طور منظم و وبلاگ در آن زمان با فهرست بسيار استثنايي و ستون هفتگي تاسيس.

"آخرين بازديد يك بار برگشتم و تنظيم ماند. بسياري از افرادي كه من به مرتبط بازگشت مرتبط و مطالب من به اشتراك گذاشته.وبلاگ رشد و بزرگ شد."

من نوشت خيلي براي آنها كه من حتي نمي زمان براي وبلاگ خود من ديگر. پس از همه، من موفق با نوشتن من بود؟ چه كسي اهميت ميدهد كه در آن منتشر مي شود؟ همچنين كه راه من ندارد براي مراقبت از مدل هاي كسب و كار و درهم و برهمي وبلاگ من با تبليغات. اين بزرگ بود كه بخشي از رشد بين المللي "جستجو و اجتماعي" صنعت.

سال شش (2009 - 2010)

وبلاگ نويسي موفقيت مي تواند خسته كننده دريافت زماني كه شما پيش نمي رود به هيچ وجه معني دار.

من هنوز در تلاش بود از لحاظ مالي با وجود موفقيت هاي بين المللي وبلاگ نويسي من.وبلاگ نويسي خود را كردم خسته كننده. سرخوردگي من در حال رشد بود در حالي كه وبلاگ خود من نگه داشته راكد. من هيچ اهداف روشن، طرح و يا استراتژي بود.

"فقط نوشتن و گرفتن گسترش كلمه در مورد مطالب من تكراري و بي معني شد."

موكل من در حالي كه در همان فهرست زمان تبديل شد به طور گسترده تر گسترش به طوري كه من ليست هفتگي 30+ منابع تنها يكي از بسياري شد حاضر به من يك جايزه پرداخت بر اساس موفقيت است. من در انجام آنچه كه من از وفاداري و براي پول آسان با وجود ميزان قابل توجهي تشكيل مي دهند اما با توجه نه تنها شهرت بين المللي من بلكه محبوبيت كلي از محتواي من بود نگهداري مي شود. من شروع به استفاده از فرمول بيشتر و بيشتر تلاش كردن و براي موضوعاتي كه در حال حاضر يك بار موفق رفت. پست هاي من بودند به عنوان خلاق به عنوان قبل از نيست.

سال هفتم (2010 - 2011)

فقط زماني كه شما فكر مي كنم شما آن را همه نميفهمد، همه چيز تغيير خواهد كرد.

من تا به حال سه وبلاگ كسب و كار موفق در حال اجرا براي مشتريان، دو براي مشتريان آلمان در ميان آنها. بين سال هاي 2010 و 2011، همه آنها من در برخي از راه هاي شكست خورده است. در هر سه مورد، همه چيز بيشتر از خوب كار كرده است. بود به ظاهر بدون نياز به تغيير سيستم در حال اجرا وجود دارد. من كه خيلي پيش از بازي نمي اما كه به عنوان طولاني به عنوان همه چيز خوب بود مراقبت؟ من خيلي با كار مشتري كه من پروژه هاي خود من من مي تواند به طور كامل كنترل ندارد گرفتار شد تا.

"شما نياز به كنترل هر جنبه از كسب و كار كه قادر به هدايت آن از آب گل آلود روشن است."

داشتن به گزارش به مشتريان كه در بالا از بازي ها نيست و توضيح به آنها آنچه را كه آنها نياز به انجام و يا حداقل به تصويب كرده است براي من كار نكرده است. يكي پس از ديگري، من مجبور به ترك همه وبلاگ قبلا موفق. برخي از تقصير من بود در حالي كه چيزهاي ديگر مي تواند بهبود يافته است اما مشتريان بودند مايل به تغيير نيست و يا قادر به اجراي تغييرات لازم نيست. فقط پروژه هاي خود مي تواند به شما آزادي براي مقابله با تغيير جزر و مد را تضمين كند.

سال هشتم (2011 - 2012)

شكست در گوگل مي تواند شما را از محدوديت هاي دروني رايگان شكستن.

در پايان سال 2011، وبلاگ خود من SEO 2.0 توسط گوگل جريمه. من مشكوك كه به روز رساني پاندا بود اما من هرگز قادر به تاييد با اطمينان بود. در برخي از نقطه من مراقبت متوقف شد. پس از همه، هدف از وبلاگ من ثابت كند كه شما مي توانيد بدون گوگل رشد بود. SEO 2.0 در مورد روابط و منابع ترافيك چند، رسانه هاي اجتماعي قبل از هر چيز در ميان آنها بود. چرا من به دام وابستگي گوگل سقوط كرد؟ من حتي سرفصل خيالي من به منظور اضافه كردن كلمات كليدي خسته كننده را به آنها اخته.

"تمركز مجدد است در مورد شناسايي و پرورش نقاط قوت اصلي خود را به جاي مورد انجام خواسته هاي گوگل."

پس از من جوايز جستجو بريتانيا براي "بهترين وبلاگ SEO" تا كنون كه بدون دست زدن به جايزه و يا حتي گرفتن در مورد آن اطلاع به دست آورد، من مي خواستم به ترك وبلاگ نويسي براي اشخاص ثالث. من در حالي كه براي انجام و تنها در بر داشت يكي ديگر از ناشر استثماري. حداقل من به اتهام دو بار آنچه كه من قبل از توسط برنده جايزه مشتري وبلاگ من اخراج نمي باشد.

وجود دارد من شد، طرد توسط وبلاگ انگلستان من "بهترين" و سمت چپ به وبلاگ درهم شكست من كه گوگل تقريبا در مجموع در نتايج آن كاهش يافته است ساخته شده است. تلاش من در احياي آن كار نمي كند به عنوان در نظر گرفته شده و من واقعا علاقه داشتن به لطفا با گوگل نيست. من دوباره كشف نوشتن براي مردم واقعي به جاي.

در پايان من دو پرنده با يك دانه با نوشتن براي ديگران دوباره اما نه فقط يك مشتري به طوري كه گوگل مي تواند به من توسط تنزل رتبه هر انتشار را متوقف كند و من نمي باد وابسته به يك ناشر دوباره يا تغذيه مي كند. شما مي توانيد مقالات من همه جا از آن به بعد به عنوان خوانده شده و ناشران افتخار به جاي به كار با من از پنهان كردن اين واقعيت بسيار بودند.

سال نهم (2012 - 2013)

نوشتن خلاق است مقياس پذير به طوري كه شما نياز به آمده تا با چيزي است كه با استفاده از استفاده از اينترنت و فن آوري.

بيشتر من در نوشتن در مورد SEO و مباحث مجاور براي مشتريان موفق، بيشتر آنها از من خواست تا براي وبلاگ خود ارسال. متاسفانه من كشف كرد كه من مي توانم بيش از يك پست وبلاگ نمي ارسال در روز، حتي اگر آن را فقط نيمي از آن بود.

به طور خلاصه، ايجاد محتوا است مقياس پذير در مورد نه آن را فقط در مورد نوشتن خلاق توسط يك نفر را.

در حالت ايده آل، تكنولوژي و اتوماسيون معني است كه شما بايد كار كمتري براي خودتان انجام دهيد. فقط سرگرم كننده بايد در تئوري باقي مانده است. هر چيز ديگري مي تواند توسط الگوريتم انجام مي شود. بر خلاف در دنياي واقعي، هر چيزي به اشتراك گذاشته در وب به طور خودكار ضرب. پس چرا چيزي است كه براي خود به جاي خود كار تمام وقت كار مي كنند ايجاد كنيد؟

من نوشتن كتاب هاي الكترونيكي، در نهايت، پس از آن همه سال را شروع كرده اند. گسترش اين كلمه در مورد من و نوشته هايم را به صورت رايگان يا با كار مشتري پرداخت مي شود مي كند نه در مقياس مگر اينكه من يك محصول خواهد شد كه از طريق آن محبوبيت به فروش مي رسد. حتي در مورد من مي خواهم به دور كتاب هاي الكترونيكي رايگان، اينترنت را مراقبت از ارتقاء براي من را به طوري كه من مي خواهم تبليغات و حتي بيشتر كه من مي توانم استفاده براي فروش چيز ديگري دريافت كنيد. فقط ارائه خدمات كافي نيست.

سال دهم (2013 - 2014)

شما هرگز يك متخصص چاشني امروزه دليل اين كه شما به همگام شدن با تحولات در وب است.

من هرگز بيش از حد افتخار به نگاه كردن به افراد جوان تر از من و يا از كساني كه بعد از آن در همان صنعت شروع به يادگيري كرده اند بود. فقط به خاطر شما چيزي براي يك دهه انجام داده اند به اين معنا نيست كه شما بهتر از كسي كه فقط از هيچ جا آمد هستند.

"وب سايت شما را به يك متخصص را فقط با ماندن اندازه كافي طولاني نيست. شما بايد براي انطباق به سرعت به اندازه كافي براي نگه داريد تا با آن."

يكي از بزرگترين الهام بخش من بوده است برايان رئيس Backlinko. او تقريبا همه چيز راست وقتي كه مي آيد به جستجوگرها به علاوه وبلاگ نويسي، و خود را به شهرت بدون اينكه همان اشتباهات من چند سال پيش ساخته شده بود رو. من به طور جدي هيجان زده و زير او نزديك از روز اول من كشف كرد كه پسر بود.

در برخي از مناطق جديد مانند برنامه بهينه سازي فروشگاه، من يك مبتدي كامل هستم خودم به طوري كه من توسط ديگران دانش در حال حاضر به ويژه در مورد آنها از كشورهاي بي ثبات مانند پاكستان ساقه در حالي كه من در يكي از غني ترين كشورهاي زندگي مي كنم شگفت زده هستم جهان با تمام مزاياي زيرساخت هاي آن مستلزم.

 

 


برچسب: بازاريابي اينترنتي,سئو سايت,سئو,SEO,مايند ماركتينگ,بالاترين رتبه در گوگل,بالاترين رتبه در موتور هاي جستجو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۴ساعت: ۰۷:۲۱:۰۲ توسط:mind marketing موضوع:

5 راه موثر براي حفظ مشتريان شما در جستجوگرها

در صورت ترين حرفه اي جستجوگرها، احتباس مشتري سخت تر از كسب مشتري است. حفظ مشتري به طور غير مستقيم مي تواند تاثير كسب مشتري. اگر شما يك نرخ حفظ مشتري كم، شانس هستند كه آن ناراضي يا، بايد گفت، مشتريان ناراضي خواهد چيزهاي بد در مورد شركت و يا شما خود را به عنوان يك مشاور به مردم مي دانند كه بگوييد. اين، نتيجه، خواهد بود راه واقعي براي نام تجاري خود را در جستجوگرها به گرفتن برخي از تبليغات منفي و شهرت.

با اين حال، چند راه ساده كه من در طول سال ها كشف كرده ايم، كه به عنوان يك جستجوگرها حرفه اي به شدت فعال، كه كمك در حفظ مشتري مانند هيچ چيز ديگري وجود دارد.

1. آموزش مشتري خود را

اولين چيزي كه شما بايد بعد از انجام گرفتن يك نام تجاري مشتري جديد است آموزش آنها در مورد اصول اوليه بسيار جستجوگرها و در مورد وضعيت فعلي سايت خود را از جستجوگرها. حقيقت اين است كه هر چقدر خوب لينك ها براي شما به دست آورد، مهم نيست كه چگونه قطعات محتوايي كه شما براي آن مشتري ايجاد مي كند، و يا ساعت كه شما صرف انجام كمك رساني كتابچه راهنماي كاربر براي مشتري هدف قرار داده، آنها را به مهم نيست مشتري مگر اينكه آنها مي دانند كه چرا آنها مهم است.

از سوي ديگر، اگر شما مشتري خود را آموزش در مورد اصول اوليه SEO و چه سايت خاص خود را دارند نياز، آنها ممكن است قادر به تبديل شدن به يك منبع انگيزه براي كار خود را در سايت خود و حتي ممكن است ارائه بينش منحصر به فرد و پيشنهادات به خصوص اگر آنها مي دانند اطلاعات بيشتر در مورد صنعت بيش از شما.

2. پاك كردن در مورد اهداف خود

 

بسياري از SEOs تمايل به بيش از حد به آنچه به عنوان آنها مي توانند براي سايت يك مشتري قبل از آنها ثبت نام انجام مبالغه. هك، حتي در صفحات فرود خود آنها در مورد چگونگي آنها ترافيك آلي از يك مشتري توسط 1680 درصد افزايش يافته است (چه آنها را ذكر نمي باشد كه آنها تعداد بازديد كنندگان روزانه از تنها 50-890 آخرين بازديد افزايش) و براي تلفن هاي موبايل مسخره بالا به رخ كشيدن و درايوهاي مشتريان بالقوه ديوانه در مورد چيزهايي SEO مي توانيد با سايت خود را انجام دهد.

اگر حفظ مشتري چيزي شما است، شما قطعا بايد در مورد اهداف و دستاوردهاي ممكن در شرايط ترافيك و تبديل در چند ماه آينده روشن شود. همچنين، شما بايد ذكر جلو به مشتري در مورد هر دوره رشد آهسته ممكن است يا دوره هاي كوچكي از تلفات ترافيك با توجه به چيزي به عنوان يك پر كردن رد به مطمئن شويد كه آنها لازم نيست نگران زياد.

3. آماده سند 'جستجوگرها استراتژي و ارسال آن به مشتري خود را

به صداقت، به دقيقه هاي به روز رساني دقيقه به مشتري خود را در مورد آنچه شما دقيقا انجام عملي نيست. اما، شما مي توانيد حداقل آنها يك ايده اوليه در مورد آنچه شما قصد انجام در ماه آينده، و يا در سه ماهه بعدي، به عنوان مثال به من بدهيد.

بهترين راه براي انجام اين كار است به مطالعه به طور كامل مشتري شما و سايت هاي رقباي خود را، تعيين تمام تغييرات را مي توان در سايت مشتري خود را از ديدگاه جستجوگرها اجرا و برنامه ريزي استراتژي محتواي آنها و همچنين - و پس از آن ليست همه آنها را در چيزي به عنوان ساده به عنوان يك سند ورد و بعد از آن ارسال را به مشتري خود را در قالب يك فايل پي دي اف براي دسترسي آسان تر است. اين امر نه تنها به شما اجازه مشتري خود را مي دانم آنچه شما در حال برنامه ريزي براي انجام با سايت خود، بلكه به شما كمك مي نظم زماني كه كار بر روي پروژه اي است كه مشتري.

4. صادقانه با مشتري خود را باش

من مطمئن هستم كه اگر يك ميدان كه در آن مردم متقلب شكوفا وجود دارد نيست، اما SEO قطعا كه درست نيست. قبل از ارتكاب به يك قرارداد با مشتري و يا تصميم گيري در مورد قيمت، اجازه دهيد آنها را به وضوح مي دانم كه آنها چه مي خواهد و مهمتر از آن، آنچه را كه آنها نمي كنيد.

بنابراين، اگر شما فكر مي كنم كه ايجاد يك دادهنمايي براي يك مشتري واقعا كمك خواهد كرد سايت خود را، اما هزينه ايجاد يك نفوذپذير داده نشده است بودجه مشتري، اجازه دهيد آنها را مي دانم كه به وضوح. اگر شما آن را ايجاد و با پول خود، و آنها را در ماه آينده تمديد نيست، شما فقط خودتان را به سرزنش مي كنند.

از سوي ديگر، اگر شما اجازه ندهيد كه آنها در مورد يك راه ممكن افزايش ترافيك سايت مشتري خود را به خاطر شما فكر مي كنم كه بيش از بودجه خود را مي دانيد، آنها ممكن است شما بعد براي اجازه دادن به آنها در مورد آن را مي دانم و تصميم سرزنش مي كنند.

به عنوان به عنوان اجازه شما و مشتريان شما مهم مي دانند كه "من اين، اين كار را كرد، و اين" نيز اجازه دادن به آنها مي دانم "من نمي توانستم اين، اين و اين به دليل محدوديت بودجه انجام". بنابراين، صداقت ضروري است.

5. تغيير ادراك مشتري خود را در مورد SEO

بسياري از مشتريان فكر مي كنم كه SEO يك فرايند "يك بار" است كه، هنگامي كه شما انجام دهيد، نياز نيست كه بايد انجام شود هر زمان در آينده است. آنها به وضوح اشتباه مي كنيد، به عنوان جستجوگرها است به دور از يك فرايند "يك بار" - آن را در واقع يك forever' فرايند را به عنوان تقريبا هميشه برخي از اتاق به مقياس وجود دارد.

اجازه دهيد شما و مشتريان شما مي دانيد كه برداشت هاي قديمي خود را در مورد SEO تا حد زيادي در زمان كنوني نادرست. اين خواهيد نه تنها از شر آنها را خاموش ايده هاي نادرست در مورد درست SEO، اما همچنين به شما اقدامات خود را از يك نقطه ايستاده SEO آنها را توجيه كمك خواهد كرد.

نتيجه

حفظ مشتريان يكي از سخت ترين چيز در مورد يك مشاور جستجوگرها و يا در حال اجرا يك آژانس جستجوگرها است. با اين حال، اگر شما را مديريت براي آموزش مشتري خود را، تغيير درك قديمي و نادرست خود را در مورد SEO، آنها يك ايده كوتاه در مورد استراتژي شما براي سايت خود به عهده گرفت، و مهمتر از همه، با آنها صادق باشد، حفظ مشتري هيچ معامله بزرگ است.


برچسب: بازاريابي اينترنتي,سئو سايت,سئو,SEO,مايند ماركتينگ,بالاترين رتبه در گوگل,بالاترين رتبه در موتور هاي جستجو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۴ساعت: ۰۷:۲۰:۱۸ توسط:mind marketing موضوع: