بازاريابي اينترنتي و سئو

5 راه موثر براي حفظ مشتريان شما در جستجوگرها

در صورت ترين حرفه اي جستجوگرها، احتباس مشتري سخت تر از كسب مشتري است. حفظ مشتري به طور غير مستقيم مي تواند تاثير كسب مشتري. اگر شما يك نرخ حفظ مشتري كم، شانس هستند كه آن ناراضي يا، بايد گفت، مشتريان ناراضي خواهد چيزهاي بد در مورد شركت و يا شما خود را به عنوان يك مشاور به مردم مي دانند كه بگوييد. اين، نتيجه، خواهد بود راه واقعي براي نام تجاري خود را در جستجوگرها به گرفتن برخي از تبليغات منفي و شهرت.

با اين حال، چند راه ساده كه من در طول سال ها كشف كرده ايم، كه به عنوان يك جستجوگرها حرفه اي به شدت فعال، كه كمك در حفظ مشتري مانند هيچ چيز ديگري وجود دارد.

1. آموزش مشتري خود را

اولين چيزي كه شما بايد بعد از انجام گرفتن يك نام تجاري مشتري جديد است آموزش آنها در مورد اصول اوليه بسيار جستجوگرها و در مورد وضعيت فعلي سايت خود را از جستجوگرها. حقيقت اين است كه هر چقدر خوب لينك ها براي شما به دست آورد، مهم نيست كه چگونه قطعات محتوايي كه شما براي آن مشتري ايجاد مي كند، و يا ساعت كه شما صرف انجام كمك رساني كتابچه راهنماي كاربر براي مشتري هدف قرار داده، آنها را به مهم نيست مشتري مگر اينكه آنها مي دانند كه چرا آنها مهم است.

از سوي ديگر، اگر شما مشتري خود را آموزش در مورد اصول اوليه SEO و چه سايت خاص خود را دارند نياز، آنها ممكن است قادر به تبديل شدن به يك منبع انگيزه براي كار خود را در سايت خود و حتي ممكن است ارائه بينش منحصر به فرد و پيشنهادات به خصوص اگر آنها مي دانند اطلاعات بيشتر در مورد صنعت بيش از شما.

2. پاك كردن در مورد اهداف خود

 

بسياري از SEOs تمايل به بيش از حد به آنچه به عنوان آنها مي توانند براي سايت يك مشتري قبل از آنها ثبت نام انجام مبالغه. هك، حتي در صفحات فرود خود آنها در مورد چگونگي آنها ترافيك آلي از يك مشتري توسط 1680 درصد افزايش يافته است (چه آنها را ذكر نمي باشد كه آنها تعداد بازديد كنندگان روزانه از تنها 50-890 آخرين بازديد افزايش) و براي تلفن هاي موبايل مسخره بالا به رخ كشيدن و درايوهاي مشتريان بالقوه ديوانه در مورد چيزهايي SEO مي توانيد با سايت خود را انجام دهد.

اگر حفظ مشتري چيزي شما است، شما قطعا بايد در مورد اهداف و دستاوردهاي ممكن در شرايط ترافيك و تبديل در چند ماه آينده روشن شود. همچنين، شما بايد ذكر جلو به مشتري در مورد هر دوره رشد آهسته ممكن است يا دوره هاي كوچكي از تلفات ترافيك با توجه به چيزي به عنوان يك پر كردن رد به مطمئن شويد كه آنها لازم نيست نگران زياد.

3. آماده سند 'جستجوگرها استراتژي و ارسال آن به مشتري خود را

به صداقت، به دقيقه هاي به روز رساني دقيقه به مشتري خود را در مورد آنچه شما دقيقا انجام عملي نيست. اما، شما مي توانيد حداقل آنها يك ايده اوليه در مورد آنچه شما قصد انجام در ماه آينده، و يا در سه ماهه بعدي، به عنوان مثال به من بدهيد.

بهترين راه براي انجام اين كار است به مطالعه به طور كامل مشتري شما و سايت هاي رقباي خود را، تعيين تمام تغييرات را مي توان در سايت مشتري خود را از ديدگاه جستجوگرها اجرا و برنامه ريزي استراتژي محتواي آنها و همچنين - و پس از آن ليست همه آنها را در چيزي به عنوان ساده به عنوان يك سند ورد و بعد از آن ارسال را به مشتري خود را در قالب يك فايل پي دي اف براي دسترسي آسان تر است. اين امر نه تنها به شما اجازه مشتري خود را مي دانم آنچه شما در حال برنامه ريزي براي انجام با سايت خود، بلكه به شما كمك مي نظم زماني كه كار بر روي پروژه اي است كه مشتري.

4. صادقانه با مشتري خود را باش

من مطمئن هستم كه اگر يك ميدان كه در آن مردم متقلب شكوفا وجود دارد نيست، اما SEO قطعا كه درست نيست. قبل از ارتكاب به يك قرارداد با مشتري و يا تصميم گيري در مورد قيمت، اجازه دهيد آنها را به وضوح مي دانم كه آنها چه مي خواهد و مهمتر از آن، آنچه را كه آنها نمي كنيد.

بنابراين، اگر شما فكر مي كنم كه ايجاد يك دادهنمايي براي يك مشتري واقعا كمك خواهد كرد سايت خود را، اما هزينه ايجاد يك نفوذپذير داده نشده است بودجه مشتري، اجازه دهيد آنها را مي دانم كه به وضوح. اگر شما آن را ايجاد و با پول خود، و آنها را در ماه آينده تمديد نيست، شما فقط خودتان را به سرزنش مي كنند.

از سوي ديگر، اگر شما اجازه ندهيد كه آنها در مورد يك راه ممكن افزايش ترافيك سايت مشتري خود را به خاطر شما فكر مي كنم كه بيش از بودجه خود را مي دانيد، آنها ممكن است شما بعد براي اجازه دادن به آنها در مورد آن را مي دانم و تصميم سرزنش مي كنند.

به عنوان به عنوان اجازه شما و مشتريان شما مهم مي دانند كه "من اين، اين كار را كرد، و اين" نيز اجازه دادن به آنها مي دانم "من نمي توانستم اين، اين و اين به دليل محدوديت بودجه انجام". بنابراين، صداقت ضروري است.

5. تغيير ادراك مشتري خود را در مورد SEO

بسياري از مشتريان فكر مي كنم كه SEO يك فرايند "يك بار" است كه، هنگامي كه شما انجام دهيد، نياز نيست كه بايد انجام شود هر زمان در آينده است. آنها به وضوح اشتباه مي كنيد، به عنوان جستجوگرها است به دور از يك فرايند "يك بار" - آن را در واقع يك forever' فرايند را به عنوان تقريبا هميشه برخي از اتاق به مقياس وجود دارد.

اجازه دهيد شما و مشتريان شما مي دانيد كه برداشت هاي قديمي خود را در مورد SEO تا حد زيادي در زمان كنوني نادرست. اين خواهيد نه تنها از شر آنها را خاموش ايده هاي نادرست در مورد درست SEO، اما همچنين به شما اقدامات خود را از يك نقطه ايستاده SEO آنها را توجيه كمك خواهد كرد.

نتيجه

حفظ مشتريان يكي از سخت ترين چيز در مورد يك مشاور جستجوگرها و يا در حال اجرا يك آژانس جستجوگرها است. با اين حال، اگر شما را مديريت براي آموزش مشتري خود را، تغيير درك قديمي و نادرست خود را در مورد SEO، آنها يك ايده كوتاه در مورد استراتژي شما براي سايت خود به عهده گرفت، و مهمتر از همه، با آنها صادق باشد، حفظ مشتري هيچ معامله بزرگ است.


برچسب: بازاريابي اينترنتي,سئو سايت,سئو,SEO,مايند ماركتينگ,بالاترين رتبه در گوگل,بالاترين رتبه در موتور هاي جستجو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۴ساعت: ۰۷:۲۰:۱۸ توسط:mind marketing موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :