بازاريابي اينترنتي و سئو

استراتژي هاي بازاريابي محتوا: رفتن از خوب به بزرگ

اگر شما در تلاش براي ايجاد ترافيك با كيفيت مناسب به وب سايت شركت شما، پس شما يكي از بسياري از بازاريابان و صاحبان كسب و كار كه از عدم ترافيك درست رنج مي برند مي باشد. راهنمايي هاي زير شما را به طراحي اولين كمك و پس از آن پياده سازي يك استراتژي محتوا، كمك خواهد كرد كه شما جمع آوري ترافيك مورد نياز براي دريافت كسب و كار جديد خود را به خارج از زمين.

تعريف بازاريابي محتواي با كيفيت

بازاريابي محتواي با كيفيت شامل حال توسعه محتواي منحصر به فرد كه به طور مستقيم به مخاطبان مورد نظر ارتباط برقرار. اين مي تواند اشكال مختلفي را:

        پست هاي وبلاگ همراه با مقالات

       كتاب هاي الكترونيكي و همچنين whitepapers

Infographics       ، از جمله تصاوير

       فيلم و پادكست

      ها نمودار ها تازه، از جمله نمودار داده

استراتژي بازاريابي محتوا قوي شامل همه انواع مختلف محتوا. استراتژي همچنين شامل فعاليت تهاجمي تبليغاتي. اين شامل كمپين هاي بازاريابي هدف جستجو پرداخت، برنامه هاي بازاريابي است كه به شدت درگير رسانه هاي اجتماعي و استراتژي هاي موثر مربوط به ايميل بازاريابي. لازم به ياد آورد كه محتواي بسيار مهم است. اگر محتواي بد است، پس بهترين استراتژي هاي تبليغاتي در جهان خواهد بود موفق به ارائه. اين بسيار مهم است كه براي بهترين محتواي موجود برويد و سپس آن را ترويج است.

رويكرد متمركز

بسياري از شركت هاي جهاني، با اين حال، كه تحت يك مسير كمي متفاوت است. آنها انجام داده اند تحقيقات گسترده (هر دو كمي و كيفي)، و در حال انجام چند چيز كه آنها را لبه بيش از رقباي خود را.

 

  تمركز تلاش در جهت محتواي آموزشي: زرنگ و دانا بازاريابان محتواي آموزشي را ايجاد كرده اند و پورتال محتواي كه شباهت به آنچه شركت هاي رسانه اي در حال كار بر روي براي چند دهه گذشته هدف قرار دادند. به عنوان مثال، P & G به طور معمول هدف قرار نوجوان و زنان جوان به فروش بوتيك محصول آن است. فقط خريداران خاص هدف قرار دادند.

باز كردن بازارهاي رسانه ها و يا مطالب جديد: بازاريابان محتوا بهتر كمك براي شكل دادن به داستان. در اين فرايند، اصطلاحات جديد ايجاد مي شود كه در نتيجه توسط رسانه هاي خارج از منطقه هدف استفاده مي شود. نمونه بارز از اين شركت زيراكس است.

اهميت گفتن يك داستان: محتوا است براي اولين بار ايجاد شده و سپس از طريق رسانه هاي سازمان هاي متعدد توزيع، كه شامل بازاريابي، رسانه هاي اجتماعي، جستجو، ايميل، روابط عمومي و تلفن همراه. براي هر شركت، محتويات همه رسانه ها بايد تراز را به تجربه مشتري عالي است. شركت هاي پيشرو اغلب افراد استخدام با تسلط بر داستان سرايي به اصلاح فرايند بازاريابي محتواي آنها.

درگير شدن كاركنان در ايجاد محتوا: بازاريابان حرفه اي به طور معمول درگير كاركنان در فرايند ايجاد محتوا. پرسنل شركت ها مشغول به مورد بسياري از جنبه هاي اين شركت به طور منظم وبلاگ. اين مي شود به خصوص حياتي كه يك شركت به دنبال كمك هاي مالي از شركت هاي سرمايه گذاري.

طرد نام تجاري: مشاهده شده است كه يك داستان بازاريابي مشترك است خيلي بيشتر زماني كه با نام تجاري است به دور از آن گرفته شده است. اعتبار و اعتماد با حذف فروش زمين ايجاد شده است.

به طور خلاصه، يك استراتژي بازاريابي جديد بايد تحول در شركت - هر دو در بخش بازاريابي و غير بازاريابي گروه ها.


برچسب: بازاريابي اينترنتي,سئو سايت,سئو,SEO,مايند ماركتينگ,بالاترين رتبه در گوگل,بالاترين رتبه در موتور هاي جستجو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۴ساعت: ۰۷:۲۶:۴۵ توسط:mind marketing موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :