بازاريابي اينترنتي و سئو

داراي ايميل 43٪ بازدهي سرمايه در حالي كه رسانه هاي اجتماعي هيچ؟

در پست هاي اخير در "آمار تكان دهنده"، يك وبلاگ برجسته اعلام كرد كه بازاريابي ايميل يك ROI از 4300٪ در حالي كه بازاريابي رسانه هاي اجتماعي است به سختي هر. من در واقع شوكه شده بود براي پيدا كردن چنين ديدگاهي محدود از اين آمار است.

براي هر بازارياب، حتي كمي آگاه در مورد به اصطلاح قيف فروش، اين است كه البته بي معني است.

من يك بهينه ساز هستم اما من مي دانم كه رسانه هاي اجتماعي در قيف فروش زود است در حالي كه ايميل است در پايان.

بازاريابي پست الكترونيك ROI در چشم انداز قرار داده

اول از همه، اجازه دهيد نگاهي به اعداد در زمينه. 4300٪ براي تلفن هاي موبايل باور نكردني، آن را نمي كند؟ كه 4300 درصد است و يا به عبارت ديگر 43 دلار براي هر دلار صرف.

آيا ما بايد براي رها كردن تمام تكنيك هاي بازاريابي ديگر و فقط ايميل از هم اكنون در؟ شماره”      

من يك منبع عمومي با شماره اخير يافت نشد اما من آن از سال 2011 كه كاملا مشابه است واقع شده است. بازاريابي پست الكترونيك ROI تا 4056٪ در سال 2011 بوده است، كه از 5223٪ پنج سال قبل از آن (2006).

 

موتور جستجو بازاريابي دوم با حدود نيمي از ROI از "تنها" 2224٪ در سال 2011. شبكه هاي اجتماعي آمد و به دنبال با 1271٪ بازدهي سرمايه و سال به آرامي در حال رشد بيش از سال است. بنابراين در حالي كه بازاريابي پست الكترونيك ROI در واقع با وجود كاهش به طور پيوسته براي چند سال فوق العاده است، اجتماعي ROI رسانه است فاجعه بار توسط هر استانداردهاي نيست.

 

اين تمام داستان نيست، البته،. همچنين در مورد مقايسه سيب و پرتقال و يا حتي موز.

كانال هاي كسب در مقابل كانال هاي آگاهي

گفت كه ايميل بهتر از رسانه هاي اجتماعي تبديل مانند گفت كه ثبت نام نقدي بهتر از پنجره مغازه تبديل شده است. همچنين سعي كنيد آن را تصور كنيد در روابط انساني زندگي واقعي. چه چيزي شما موفق كه آن را به قدمت مي آيد، معاشقه و يا خواستار كسي است؟ آيا شما مشكل اينجا؟

شما مي توانيد كسي بدون گرفتن شماره تلفن براي اولين بار تماس بگيريد تا.

معاشقه يك گام اوليه بايد داشته باشند از شما "قيف دوستيابي" است. با استفاده از تلفن نياز به مراحل قبل از دريافت تعداد به عنوان شما نمي توانيد تماس بگيريد تا غريبه ها و يا زماني كه شما به عنوان در تماس سرد انجام شما به احتمال بسيار زياد به رد. Description: C:UsersShabaniDesktopsales-funnel.png

اين بسيار شبيه در وب كه آن را به فروش مي آيد. شما انجام معاشقه در رسانه هاي اجتماعي به توسط مشتريان بالقوه متوجه شده، و سپس شما از آنها بخواهيد براي آدرس ايميل و پس از دريافت چند پيام هاي شما در نهايت مي تواند قلاب و بسته فروش مي باشد.

 

رسانه هاي اجتماعي يا سايت هاي شبكه كانال آگاهي به اصطلاح قبل از هر چيز هستند

كه در آن مردم ممكن است در مورد شما در پيدا كردن و يا حداقل متوجه نام تجاري و محصولات و يا خدمات خود را. سپس آنها به شما اعتماد به اندازه كافي براي هديه دادن و اطلاعات تماس خود را به طوري كه شما مي توانيد هميشه در ارتباط ماندن. اين مي تواند هر دو ايميل يا ارتباطات رسانه هاي اجتماعي. ايميل را مي توان مورد استفاده براي كسب مراتب بهتر چون شما مي دانيد افرادي كه مشترك علاقه مند در ارائه خود را.

 

فروش هارد براي دنبال رسانه هاي اجتماعي شما مي تواند در مقابل ostracizing. اين مي تواند كار مي كنند اما بسياري از مردم در رسانه هاي اجتماعي و نه مشتاق در معاشرت براي اولين بار مي باشد. كه چرا آن را رسانه فروش به نام نيست. مشاهده رسانه هاي اجتماعي به عنوان حزب شما را ملاقات كسي كه شما تا به امروز مي خواهم. اين تاريخ خود را هنوز رتبهدهي نشده است هر چند.

تخصيص تبديل و زمان آخرين كليك مغالطه

ما در آغاز هنوز كه آن را به اندازه گيري تعاملات كاربر با محصول و يا نام تجاري مي آيد. در اغلب موارد، وب سايت هاي اندازه گيري به اصطلاح تاريخ و زمان آخرين كليك را به عنوان تبديل واقعي يا فروش مي باشد. اين زماني است كه كسي كليك يك تماس به عمل در خبرنامه ايميل خود را.

 

شما تنها قادر به رديابي است كه آخرين كليك و در نظر گرفتن خبرنامه خود را به عنوان منبع از فروش. اين چگونه كار مي كند در واقع نيست. كسي كه تا به لينك ايميل شما كليك در پايان يك روند طولاني و يا به عبارت ديگر قيف فروش در حال حاضر بود.

 

الزامات بود به احتمال زياد شما را در رسانه هاي اجتماعي ديده مي شود براي اولين بار

سپس آنها را براي محصول خود را جستجو، آنها سايت شما مراجعه كرد و آنها آمدند. پس از بازديد سوم، آنها مشترك و پس از خواندن خبرنامه خود را براي احتمالا نيمي از يك سال آنها در نهايت تصميم به كليك كنيد كه دكمه و به خريد چيزي از شما است.

شما ممكن است فكر من مبالغه اما من در واقع يك قيف فروش بسيار مختصر مشخص شده اند. معمولا آن را حتي ممكن است بيشتر طول بكشد و شامل چند مرحله بيشتر شبيه

آگهي هاي تلويزيوني

دهان به دهان

برخورد فروشگاه زندگي واقعي

بررسي چاپ

retargeting

پشتيباني از مشتري گفتگو

دانلود كاغذ سفيد

و غيره در هيچ منظور خاص. بله، اين پيچيده. چه ساده اين است كه شما نمي توانيد مردم بگويم كه ايميل يك ROI بهتر از شبكه هاي اجتماعي حتي اگر تعداد "داده بزرگ" مي گويد. من حتي دليل مهم ديگري كه چرا رسانه هاي اجتماعي ROI كمتر از ايميل در حال حاضر ذكر نشده است.

 

ايميل بازاريابي در حدود 20+ سال بوده است در حالي كه رسانه هاي اجتماعي براي كسب و كار است راه جوان.

به همين دليل است كه شما بايد براي سرمايه گذاري بيشتر در آن در حال حاضر و بازگشت خود را در سرمايه گذاري در اين مرحله اوليه پايين تر است. هنگامي كه زيرساخت هاي رسانه هاي اجتماعي خود را ساخته شده است و كار، شما بايد براي سرمايه گذاري در تعمير و نگهداري تنها و بازده خواهد بود بالاتر بيش از حد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۴ساعت: ۰۷:۳۰:۳۷ توسط:mind marketing موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :